Poslední šance nakoupit se slevou 15%
Registrace

Snadné čtení s porozuměním

Neohodnoceno Podrobnosti hodnocení
Usnadněte malým čtenářům jejich první čtenářské krůčky.
Dostupnost Ihned ke stažení
199 Kč Měrná cena:
Snadné čtení s porozuměním
Neohodnoceno Podrobnosti hodnocení

Staň se KnihomolemSbírejte body a využijte je na odměny.

Doručení ihnedKnihy u vás dřív, než se nadějete.

Osobní knihovničkaSvé knihy máte na jednom místě

Recenze čtenářůNechte se inspirovat ostatními knihomoly.

Tato publikace čtenářům pomůže s rozvojem čtenářských dovedností a se schopností vnímat čtený text. Neexistuje univerzální metoda vhodná pro všechny, jejíž pomocí se naučí děti číst. Vždy půjde o pomalý nácvik, o trpělivost i toleranci k neúspěchům. Doporučuje se číst krátce, někdy po částech a dokud se nevytratí soustředění a motivace. A přesně takto je koncipován tento titul.

Doplňkové parametry

Kategorie: Naučné knihy pro děti
Jazyk: Čeština
Rok vydání: 2022
Formát e-knihy: PDF
EAN pdf: 9788026618331
ISBN pdf: 978-80-266-1833-1
Počet stránek: 88
Ukázka PDF URL: https://cdn.palmknihy.cz/prod-media-assets/01HHYP26A5JP7DM9KW0FWNNC4X/book_362683_51.pdf
Věkový limit: 6
Autor: Miluše Jirušková
Ilustrátor: Aleš Čuma
Nakladatel: Albatros Media a.s.

Hodnocení produktu

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Jak byste ohodnotili tento produkt? Vyberte od 1 do 5 hvězdiček, kde 1 je nejhorší a 5 nejlepší hodnocení.

Vložením hodnocení souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů

Diskuze

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Vložením komentáře souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů